برنامهٔ کمپین بازاریابی، برنامهٔ ارتباطی کوتاه-مدتتر و یکپارچهشدهای است که برای استفاده از رسانههای دیجیتال، بهمنظور دستیابی به مشتریهای راغب جدید و افزایش فروش پیادهسازی میشود. هدف اصلی آن درگیر شدن مخاطبان و معمولا متمرکز بر بازاریابی محتواست.
هدف برنامهٔ کمپین بازاریابی شناسایی آن دسته از فعالیتها و کانالهای ارتباطی بازاریابی مربوطبههم و یکپارچهشدهای است که میتوان از آنها به منظور دستیابی به اهداف کمپین و تأثیرگذاری بر روی مشتریها استفاده کرد. در برنامهٔ کمپینی که از کارایی کافی برخوردار باشد، باید مفهومی کلی برای کمپین تعریف شده باشد که بر اساس آن، کانالهای ارتباطی رسانههای دیجیتال و ابزارهای ارتباطی دیگر، چه بهصورت آنلاین و چه بهصورت آفلاین، مورد استفاده قرار بگیرند. این مفهوم باید قابلیت اشتراکگذاری داشته باشد و باعث درگیر شدن مشتری بشود.
چه زمانی باید از برنامهٔ کمپین بازاریابی استفاده کرد؟
برنامهٔ کمپین بازاریابی باید برای به حداکثر رساندن دسترسی به کمپینهای اینترنتی و پیدا کردن مشتریهای جدید مورد استفاده قرار بگیرد. سازمانهای بزرگتر از کمپینهای حفظ مشتری استفاده میکنند. از این نوع کمپین ها می توان به حفظ مشتری نی نی سایت اشاره کرد. پیش از آنکه کار طراحی و بهراهاندازی کمپین آغاز شود، باید هدف آن مشخص شده باشد. ازجمله مهمترین اهدافی که در کمپینها دنبال میشود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1- معرفی بهتر و بیشتر برند و افزایش محبوبیت آن در میان مخاطبان؛
2- معرفی محصول جدید؛
3- ارائهٔ محتوا بهمنظور شروع فعالیتهای بازاریابی محتوای مرتبط با افزایش مشتریهای راغب؛
4- افزایش فروش محصولات حال حاضر شرکتها؛
5- کمپینهای تبلیغاتیای که هدف از آنها افزایش فروش، با پیشنهاد تخفیفهای فصلی است.
تنها پس از تعریف کردن هدف کمپین است که چگونگی استفاده از برنامه مشخص میشود و نیز این مسئله که کدام کانالهای ارتباطی بازاریابی برای محقق کردن هدف مؤثرتر خواهند بود.
مراحل طراحی کمپین بازاریابی
برنامهٔ کمپین به شش حوزهٔ مختلف ارتباط پیدا میکند که در ادامه خلاصهاطلاعاتی دربارهٔ هریک عنوان خواهد شد.
مراحل طراحی کمپین بازاریابی و مسائل کلیدیای که باید به هنگام برنامهریزی مد نظر قرار داد عبارتاند از:
۱. اهداف کمپین و پیگیری روند دستیابی به اهداف: هدف از راهاندازی کمپین دستیابی به چه چیزی است و در صورت دستیابی به آن، چگونه متوجه خواهیم شد؟ رعایت این اصل بسیار مهم است همانطور که ایسنا با رعایت این اصل توانست کمپین قدرتمندی بسازد و موفقیت را درو کند.
۲. هدفگذاری کمپین: میخواهیم به چه کسانی دسترسی پیدا کنیم؟
۳. پیشنهادها و پیامهای کلیدی کمپین: جایگاه شرکت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص خواهیم کرد؟ کدام دسته از پیشنهادهای کمپین یا محصولات باعث افزایش درگیر کردن مشتریان و نرخ تبدیل مخاطبان خواهد شد؟
۴. برنامهٔ مرتبط با رسانههای کمپین و بودجه: برای دسترسی به مخاطبان هدف و تأثیرگذاری بر آنها از کدام کانالهای ارتباطی رسانهها استفاده خواهیم کرد؟ ترتیب فعالیتهای مرتبط با رسانهها به چه صورت خواهد بود و برای یکپارچهسازی آنها چه برنامهای داریم؟
۵. تولید دارایی کمپین: مدیریت داراییها بهمنظور شکلدهی به کمپین.
۶. واردن کردن کمپین به مرحلهٔ اجرایی: پیش از شروعبهکار کمپین، چه مسائلی باید مورد بررسی قرار بگیرند؛ پس از آن کدام مسائل به اصلاح یا تنظیم نیاز خواهند داشت؟
معمولا هر نوع سایتی نیازمند نوع کمپین مختتص به خود است و طراحی سایت در تهران و برای طراحی کمپین بازاریابی، در طول هر یک از شش مرحلهٔ یاد شده، باید برای موارد زیر تعریفی ارائه داد:
1- مشخصات مشتریها و اشخاصی که با هدف کمپین مرتبط هستند؛
2- ارزش پیشنهادی محصول یا خدمات؛
3- پیشنهاد اصلی که همان فراخوان برای اقدام (CTA) است؛
4- کانالهای تبلیغاتیای که به منظور افزایش آگاهی و تشویق مشتریها به خرید مورد استفاده قرار میگیرند؛
5- چگونگی لحاظ کردن پیشنهاد ارائه شده در کمپین در صفحات فرود و دیگر قسمتهایی که در معرض دید مشتریها قرار میگیرد؛
6- جدول زمانی و برنامهٔ چگونگی پیشبرد فعالیتها؛
7- سازوکار چگونگی برقراری ارتباط بیشتر با مشتریهای راغب (از طریق ارسال پیشنهادها)؛
8- چگونگی ارزیابی و ارسال گزارش در مورد نتایج.
اهداف (Objectives)
باید مشخص کنیم که به کجا میخواهیم برسیم.
1- آن دسته از اهداف هوشمند کمپین که شامل تعداد مشتریهای راغب و فروش بر اساس افزایش دسترسی باشند، کداماند؟
2- از بهراهاندازی کمپین قصد دستیابی به چه هدفی را داریم داشتن و پیدا کردن هدف قوی ترین قدم شما در این زمینه است همانطور که نماشا در تجربیات خود می نویسد پیدا کردن هدف مهم ترین قدم است و اگر به آن دست پیدا کردیم، چگونه متوجه خواهیم شد؟
3- تمرکزمان بر حفظ مشتریهای کنونی است، یا افزایش تعداد آنها یا معرفی بهتر و بیشتر برند؟
4- چه مقیاسهای زمانیای وجود دارند؟
5- به چه کسانی میخواهیم دسترسی پیدا کنیم؟ قصد تأثیرگذاری بر چه کسانی را داریم؟
6- مشتریها چهجور شخصیتی دارند؟
توصیه میشود مدل پیشبینی کمپین تبدیل-محوری برای کمپین خود طراحی کنید تا از دسترسی به تعداد مخاطبان کافی اطمینان حاصل کنید و به نتایج دلخواه دست پیدا کنید (برای نمونه افزایش فروش و تعداد مشتریهای راغب).
استراتژی (Strategy)
به این معناست که چگونه به هدف خود خواهیم رسید؟ به عبارت دیگر، چگونگی دستیابی به اهداف در استراتژی خلاصه میشود. مشخص کردن استراتژی، در مقایسه با سایر مراحل کار، به زمان نسبتا کمتری نیاز دارد، اما این مسئله به هیچ عنوان از اهمیت آن کم نمیکند. همواره به خاطر داشته باشید که کمپین ها تاثیر مستقیمی روی ارتقا سئو سایت شما دارد و اگر به درستی طراحی شود موفقیت را برای شما به ارمغان میاورد، بخصوص که مشخصکنندهٔ مسیر و جهت تاکتیکهای مورد استفاده نیز هست. با مشخص کردن استراتژی برای سؤالاتی جواب پیدا میکنیم که برخی از آنها را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:
پیامها و پیشنهادهای کمپین ما چه هستند؟
کدام کمپین یا پیشنهاد ارائهشده دربارهٔ محصول توانایی درگیر کردن مخاطبان و تبدیل آنها در جهت اهداف از پیش تعیینشده را دارد؟
چگونه با استفاده از بازاریابی محتوا با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنیم و آنها را متقاعد میکنیم؟
جایگاه شرکت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص میکنیم؟
تاکتیکها (Tactics)
تاکتیکها در واقع جزئیات استراتژی هستند. به هنگام برنامهریزی برای کمپین، این مسئله باید دقیقا مشخص شود که در چه زمانی، از کدام تاکتیکها باید استفاده شود؟ در طراحی و اجرا کمپین نهایت دقت را به خرج دهید و از تجربیات سایت های دیگر مثل دیوار هم استفاده کنید. تاکتیکهایی که انتخاب میکنید باید کاملا در هماهنگی با فعالیتهای مشتری باشند. ازجلمه سؤالات مرتبط با تاکتیکها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
چه برنامهای برای رسانهها داریم؟ بودجهمان چقدر است؟
برای دسترسی به مخاطبان هدف و تأثیرگذاری بر آنها، از کدام کانالهای ارتباطی رسانهها استفاده خواهیم کرد؟
ترتیب فعالیتهای مرتبط با رسانهها به چه صورت خواهد بود و برای یکپارچهسازی آنها چه برنامهای داریم؟
طبق رسم هر ساله، قرار است نسخهی جدید سری محبوب و پرطرفدار NBA 2K منتشر شود و در تاریخ 10 ماه تیر بود که از نسخهی جدید این بازی یعنی NBA 2K20 رونمایی شد. در این نسخه قرار است بهبودهای مختلفی در زمینه گیم پلی و گرافیک بازی اعمال شود و موفقیتهای نسخههای سالهای قبلی این سری را ادامه دهد. به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، امروز لیست 20 بازیکن برتر این بازی اعلام شد.
در این لیست منتشر شده نکتهی خاصی وجود ندارد و در قیاس با لیست منتشر شده سال قبل تفاوت زیادی دیده نمیشود. در این لیست دو بازیکن یعنی کوای لنارد (Kawhi Leonard) و لبران جیمز (LeBron James) با امتیاز مجموع 97 در رتبهی اول و دوم قرار دارند. در این رده بندی یانیس آنتتوکومپو (Giannis Antetokounmpo)، کوین دورانت (Kevin Durant) و جیمز هاردن (James Harden) با امتیاز مجموع 96 در رتبه سوم، چهارم و پنجم قرار دارند. لیست منتشر شده از سوی سازندگان بازی به شرح زیر است:
1- لبران جیمز (LeBron James) با امتیاز کلی 97
2- کوای لنارد (Kawhi Leonard) با امتیاز کلی 97
3- یانیس آنتتوکومپو (Giannis Antetokounmpo) با امتیاز کلی 96
4- کوین دورانت (Kevin Durant) با امتیاز کلی 96
5- جیمز هاردن (James Harden) با امتیاز کلی 96
6- استفن کری (Steph Curry) با امتیاز کلی 95
7- آنتونی دیویس (Anthony Davis) با امتیاز کلی 94
8- پل جرج (Paul George) با امتیاز کلی 93
9- دمین لیلارد (Damian Lillard) با امتیاز کلی 92
10- جوئل امبید (Joel Embiid) با امتیاز کلی 91
11- کایری اروینگ (Kyrie Irving) با امتیاز کلی 91
12- نیکولا جوکیچ (Nikola Jovic) با امتیاز کلی 90
13- راسل وستبروک (Russell Westbrook) با امتیاز کلی 90
14- کلی تامپسون (Klay Thompson) با امتیاز کلی 89
15- کارل آنتونی تاونس (Karl-Anthony Towns) با امیتاز کلی 89
16- جیمی باتلر (Jimmy Butler) با امتیاز کلی 88
17- کمبا واکر (Kemba Walker) با امتیاز کلی 88
18- داناوان میچل (Donovan Mitchell) با امتیاز کلی 88
19- رودی گوبرت (Rudy Gobert) با امتیاز کلی 88
20- بلیک گریفین (Blake Griffin) با امتیاز کلی 88
بازی NBA 2K20 در تاریخ 6 سپتامبر(جمعه 15 شهریور) و در دو نسخهی Standard Edition و Legend Edition بر روی پلتفرمهای PC ،PS4 ،Xbox One و سوئیچ منتشر میشود. همچنین بازی بر روی پلتفرم Stadia هنگامی که در سال آیندهی میلادی عرضه شود، در دسترس قرار میگیرد. امسال، تمام نسخههای مختلف در یک روز منتشر میشوند و خبری از دسترسی زودهنگام نیست.
منبع : forbes
سامسونگ همراه با گلکسی اس ۱۰ از هندزفری های کاملا بی سیم یا ایربادز گلکسی بادز (Galaxy Buds) رونمایی کرد و آن را جایگزین Gear IconX کرد. سامسونگ این لوازم جانبی صوتی را با طراحی AKG معرفی کرد.
هنگامی که در سال ۲۰۱۶ سامسونگ کمپانی بین المللی هارمن (Harman) را خریداری کرد برند AKG زیر مجموعه ی هارمن محسوب می شد. اما حالا AKG در حال آماده سازی ایربادز بی سیم AKG می باشد. توسعه دهندگان XDA سرنخ هایی از ایربادز مذکور در برنامه ی SmartThings سامسونگ پیدا کرده اند. در این برنامه سه عکس وجود دارد که دو تا از آن ها هدفون های AKG و سومی با شماره مدل AKG N400 ایربادز بی سیم را نشان می دهد.
این محصول گمنام می تواند رقیبی برای Powerbeats Pro اپل باشد. برخلاف ایرپادز گلکسی بادز، محصول PowerBeats Pro قلابی دارد که گوشی ها را در گوش نگه می دارد. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که AKG N400 هم همان کار را انجام می دهد که البته کاملا شبیه به همان نسل قبلی هندزفری های بی سیم سامسونگ در خانواده Gear iConX است. این ایربادز ویژگی های مشترکی با Powerbeats Pro دارد که از میان آن ها می توان به مقاومت به آب و تعریق بدن و ۹ ساعت دوام باتری اشاره کرد. انتظار می رود ایربادز AKG محبوبیت زیادی کسب کند و گران تر از گلکسی بادز ۱۳۰ دلاری به فروش برسد.
با توجه به انتشار عکس های AKG N400 در به روزرسانی اخیر SmartThings ، گمان می رود این ایربادز در رونمایی ۱۶ مرداد سامسونگ در بروکلین معرفی شود. این کمپانی در مراسم مذکور از Note 10 و Note 10+ رونمایی خواهد کرد.
انتظار می رود اپل تا پایان سال جاری یک ورژن جدید از ایرپادز را با قابلیت های مقاومت به آب و حذف صداهای مزاحم و همچنین رنگ بندی متنوع عرضه کند. سونی اخیراً از ایربادز بی سیم خود با قیمت 230 دلار رونمایی کرد. بازار ایربادز حسابی داغ شده و با ورود مایکروسافت و آمازون رقابت در آن شدت می گیرد. در نوامبر سال گذشته، گزارشهای گارتنر تخمین زد که میزان فروش ایربادز و هدفون از 33.44 میلیون عدد تا سال 2022 به 158.43 میلیون عدد می رسد.
منبع : https://www.phonearena.com/news/Samsung-app-reveals-AKG-branded-earbuds_id117361
قبل از پرداختن به مبحث اهمیت وبلاگ در طراحی سایت ، باید با مفهوم وبلاگ آشنا شویم.
به یک یا چند صفحه اینترنتی که در آن شخص یا گروه به گذاشتن مطلب به صورت روزانه یا چند روز یک بار می پردازند ، وبلاگ می گویند.موضوعات وبلاگ می تواند در هر زمینه ای باشد و هر شخصی در حوزه کاری خود می تواند وبلاگ نویسی کند.جالب است بدانید بیش از صدها میلیون نفر در سراسر دنیا به وبلاگ نویسی مشغولند.در ایران هم وبلاگ از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز افرادی که در ایران وبلاگ نویسی می کنند ، از مرز میلیون گذشته است.
تفاوت وبلاگ و وب سایت
وبلاگ و وب سایت هر دو فضایی در اینترنت هستند که می توان در آن مطلب قرار داد.اما شاید تا به حال این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که تفاوت وبلاگ و وب سایت چیست؟وبلاگ را می توان نمونه کوچک تر وب سایت معرفی کرد.در حقیقت همه ویژگی هایی که یک وبلاگ دارد به صورت پیشرفته تر در وب سایت وجود دارد ، ولی کار با وبلاگ راحت تر از کار با وب سایت است.همچنین وبلاگ می تواند به صورت شخصی باشد و شخص می تواند در هر زمینه ای که دوست دارد به وبلاگ نویسی مشغول شود.
تاثیر مثبت وبلاگ نویسی در سایت
وبلاگ نویسی بخش مهمی از فعالیت سایت شما محسوب می شود.در ادامه به تاثیرات مثبت وبلاگ نویسی و اهمیت وبلاگ در طراحی سایت خواهیم پرداخت.
افزایش ترافیک سایت
استفاده از کلمات کلیدی در مطالب
برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..
https://webdaran.com/the-importance-of-blogging-in-website/
هفته پیش بود که اولین تصاویر از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ منتشر شد .امروز اما این ساعت هوشمند جدید سامسونگ در پوستر تبلیغاتیاش لو رفته است.
ساعت جدید سامسونگ دارای ویژگی جدید نوار قلب ECG هست. البته منظور از ویژگی جدید در سری ساعت هوشمند شرکت کرهای هست، چراکه این قابلیت از سری ۴ به بعد به ساعت هوشمند اپل واچ اضافه شده است.
از طریق این ویژگی افراد قادر خواهند بود در فضای الکتروکاردیوگرام (محور افقی نشان دهنده زمان و محور عرضی نشان دهنده دامنه ولتاژ) بدون نیاز به هیچ دستگاه خاصی نوار قلب خود را در فواصل زمانی مختلف ضبط کرده و با دکتر خود به اشتراک بگذارند. احتمالاً این ویژگی به طور خودکار نیز فعال بوده و ضربان قلب افراد را زیر نظر خواهد داشت تا در زمان بروز فیبریلاسیون دهلیزی (شایعترین نوع آریتمی قلبی است که تحریک الکتریکی مسیر مشخصی را در قلب طی نمیکند) به فرد هشدار دهد.
انتظار داریم که سنسور ثبت ضربان قلب ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز همچون اپل واچ، استانداردهای سازمان دارو و غذای جهانی (FDA) را کسب کرده باشد؛ یا ممکن است کمی بعد از عرضه رسمی گجت شاهد کسب مجوزهای لازم از سازمان FDA و فعال شدن قابلیت مذکور باشیم.
ویژگی جدید افزوده شده به گلکسی واچ اکتیو ۲ که پیشتر در اپل واچ باعث نجات یافتن فردی هنگام تصادف شد، تشخیص سقوط از ارتفاع است. به واسطه این ویژگی اگر فرد مورد ضربه سنگین یا سقوط از ارتفاع قرار گیرد، به وی هشدارهای لازم از طریق ساعت داده خواهد شد. اگر فرد نتواند به این هشدارها توجه لازم کند، ساعت به طور خودکار با شماره تماسهای اضطراری از پیش ثبت شده تماس خواهد گرفت و موقعیت جغرافیایی وی را اعلام میکند.
نظر شما درباره گلکسی واچ اکتیو ۲ چیست؟