امروز بروزرسانی ۳۰ام بازی PUBG همراه با قابلیتها و بهینهسازیهای جدیدی در دسترس قرار گرفت. با ما در ادامه برای کسب اطلاعات در رابطه با جزئیات این بروزرسانی همراه باشید.
این بروزرسان، قابلیت اجتماعی جدیدی مشابهی عنوان Apex Legends را به PUBG اضافه کرده است که به لطف آن در هنگام نبرد میتوانید اطلاعاتی از حضور دشمن در منطقهای خاص برروی نقشه و همچنین نیاز خود به لوت، آیتمها و همچنین مهمات را به همتیمیهای خود اطلاع دهید. البته این قابلیت دارای هیچ اعلان صوتی نبوده و بازیبازان باید اعلانات موردنظر را در پنجرهی کوچکی در قسمت سمت چپ صفحهی نمایش مشاهده کنند.
قابلیت دیگر، دسترسی رسمی بازیبازان به مکانیک جدید گرفتن لبهها مانند لبهی دیوار است که به بازیبازان این قدرت را میدهد تا به نقاطی دسترسی پیدا کنند که در گذشته قابل دسترس نبودهاند. نحوهی عملکرد این مکانیک به این صورت است که بازیبازان به کمک آن میتوانند به دیوارهای بلند دسترسی پیدا کرده و همچنین میتوانند با انجام یک پرش بلند و فشار دادن دوبازهی دکمهی پرش هنگامی که در هوا معلق هستند، به دیوار و ساختمان رو به روی خود دسترسی پیدا کنند.
BRDM-2 نیز ماشین زرهای جدیدی است که با ماشین زرهای قبلی یعنی UAZ جا به جا شده است و تنها از طریق شلیک منورهای موجود در PUBG قابل دسترسی است. همچنین این خودرو مقاومت بسیار خوبی را در برابر نارنجکها و همچنین خمپارههای موجود در مناطق قرمز از خود نشان میدهد.
سلاح Desert Eagle نیز گزینهی جدیدی است که در همهی نقاط نقشه قابلیت ظاهر شدن دسترسی دارد که با شلیک گلولههای کلاس .۴۵ ACP، آسیب بسیار بیشتری را نسبت به دیگر سلاحهای دستی به دشمنان وارد میکند.
منبع :پابجی
شان اسلیبک، طراح اصلی سلاحهای Apex Legends، در سایت ردیت جزئیاتی را از سلاحهای جدید فصل دوم منتشر کرده است.
در گذشته استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) فصل دوم این بازی بتل رویال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در فصل دوم Apex Legends یک کاراکتر جدید بههمراه آیتمهای تزئینی و سلاحهای جدیدی به ایپکس لجندز اضافه میشوند و حال، باتوجهبه جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات تازهای از سلاحهای جدید و نحوه بهتعادل رساندن بیشتر گیمپلی منتشر شده است.
بهتازگی شان اسلیبک، طراح اصلی سلاحهای Apex Legends، در سایت ردیت اعلام کرده است که سلاحهای جدیدی با آغاز فصل دوم در دسترس کاربران قرار داده میشود و همچنین آیتمهای جدیدی هم برای سایر سلاحها در نظر گرفته شده است. L-Star LMG یکی از اسلحههایی است که از Titanfall وارد ایپکس لجندز میشود. نحوهی عملکرد این سلاح طوری است که موقع شلیک کردن، موشکهای مخصوصی را پرتاب میکند. طراحی این موشکها منحصربهفرد است و به بازیکنان اجازه میدهد در صورت هدفگیری نامناسب، همچنان بتوانند به سمت هدف خود آسیب وارد کنند. البته سرعت شلیک این سلاح نسبتبه سایر سلاحهای مشابه در بازی کمتر است.
در ادامه اعلام شده است که اگر ماشه (تریگر) سلاح L-Star LMG را در مدت زمان زیادی نگه دارید، سلاح داغ میکند و سلاح از کار میافتد. ازاینرو باید مدت زمانی را صبر کنید تا لنز سلاح تعویض شود و مجددا از آن استفاده کنید. نکتهی جالب این است که هیچ مهمات اضافهای از این اسلحه در جهان بازی وجود ندارد و باید از مهماتی که در ابتدای بازی در اختیار شما قرار میگیرد، استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که در فصل دوم ایپکس لجندز شاهد آن خواهیم بود، اضافه شدن مهمات جدید است.
بازیکنان میتوانند از مهمات The Disruptor Rounds برای سلاحهای RE-45 و Alternator استفاده کنند. ازاینرو میتوانید آسیب بیشتری به بازیکنانی که از زره (شیلد) استفاده میکنند، وارد کنید. حال اگر میخواهید به بازیکنانی که شیلد ندارند، آسیب بیشتری وارد کنید، باید بهسراغ Hammerpoint Rounds بروید که روی سلاحهای P2020 و Mozambique استفاده میشوند. در انتها مشخص شده است که یک Energy Mag هم برای سلاحهای Havoc، Devotion و Triple Take در نظر گرفته شده است. درکنار تمامی موارد ذکر شده، ریسپاون اعلام کرده است که در فصل دوم، سلاحهای طلایی به King Canyon اضافه میشوند که با منتشر شدن جزئیات آپدیت فصل دوم، لیست این دسته از سلاحها را مشاهده خواهیم کرد.
منبع : https://www.gamespot.com/articles/apex-legends-season-2s-new-weapon-and-balance-chan/1100-6467904/
بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر می تواند کار بسیار پر هزینه ای باشد و این مساله ممکن است برای بسیاری از تجارت های کوچک، تجارت های تازه کار و تجارت هایی که به هر دلیل در آمد کمی دارند، بسیار نا خوشایند باشد و موجب شود که آنها از گام برداشتن به سمت بازاریابی دیجیتال بیمناک گردند.
بسیاری از تجارت های کوچک همواره این مساله شکایت می کننده که دلیل آنکه آنها نمی توانند با تجارت های بزرگ در صنف کاری خودشان به رقابت بپردازند این است که نمی توانند هزینه های گزاف بازاریابی دیجیتال را متحمل شوند.
اما دیگر جای نگرانی نیست، ما در این مقاله قصد داریم راه کار هایی را به شما بیاموزیم که شما بتوانید با استفاده از آنها با کمترین هزینه یک استراتژی سئوی موفق ایجاد نماید که بتواند تضمین کننده موفقیت شما در عرصه بازاریابی دیجیتال گردد.
با استفاده از این ترفند ها شما می توانید کمپین های بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر را برای وب سایت خود با کمترین هزینه ها ایجاد کنید، البته ما نمی خواهیم بگوییم که با استفاده از این روش ها شما خواهید توانست رقبای بسیار قدرتمندی که سال هاست در این زمینه فعال بوده اند و میلیون ها تومان هزینه برای این کار صرف کرده اند مانند آپارات را پشت سر بگذارید و از صدر آنها رد شوید زیرا گذشتن از سد این رقبا نیاز به زمان بسیار زیادی دارد برای مثال شما برای آنکه بتوانید آنها را پشت سر بگذارید باید اعتبار دامنه شما به اندازه اعتبار دامنه آنها باشد و یا قدمت دامنه شما باید قابل رقابت با آنها باشد و شما به همان میزان که در وب سایت آنها محتوا وجود دارد بتوانید در وب سایت خود محتوا ایجاد کنید.
کمپانی های قدرتمندی که شما با آنها رقابت می کنید دارای چنان چهارچوب قوی و استواری در ساختارهای سئو وب سایت های خودشان هستند که اگر شما نتوانید درست ترین شیوه ها را برای سئوی وب سایت خود انتخاب کنید، آنها هیچ گاه اجازه این را به شما نخواهند داد که رویت پذیری وب سایت خود را افزایش دهید و بتوانید حضور آنلاین خود را به تثبیت برسانید. راه کار های تضمینی و اثبات شده ای وجود دارد که اگر شما بتوانید آنها را به درستی در وب سایت خود به کار بگیرید تجارت شما می تواند حضور آنلاین فعال و موفقی داشته باشد بدون آنکه شما نیاز به صرف هزینه های بسیاری داشته باشید.
ایجاد ROI بزرگ با صرف کمترین هزینه ها برای سئو
از آنجایی که شما قصد دارید یک استراتژی سئو با صرف کمترین هزینه ها ایجاد کنید، باید بتوانید از زمان و منابع موجود بهترین استفاده را بکنید. به جای آنکه شما ملزم به پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای ایجاد استراتژی های سئوی خود باشید باید خلاقیت و نوآوری های خود را بکاربگیرید و استراتژی های سئوی خود را به گونه ای طراحی کنید که بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد.
شما نباید اجازه دهید که تعدد ترفند های سئو و استراتژی های متعددی که در این زمینه وجود دارد شما را بترساند، ممکن است بلاگینگ، برندینگ، لینک بیلدینگ، سئوی محلی و ... همه و همه جنبه های بسیار با اهمیتی از سئو باشند، اما به کار گیری آنها نیاز به اطلاعات و تجربه زیادی در زمینه سئو دارد. بدون شک استفاده از این ترفند ها میانبری برای موفقیت است و انجام آنها حتما باید توسط تیم های کارشناس انجام گردد همانطور که می دانید سئو دارای قیمت های متفاوت است ولی لیست قیمت ها را می توانید در تعرفه سئو سایت مشاهده بفرمایید . شما به جای آنکه خودتان را در دریایی از ترفندهای مختلف غرق کنید، بهتر است بر روی مهم ترین و تاثیر گذارترین ترفندها که می تواند با صرف کمترین بودجه حضور آنلاین شما را تضمین کنند، متمرکز شوید.
در این مقاله سه نکته ذکر شده است که می تواند در هر جایی و برای هر تجارتی موثر واقع شود. البته ممکن است این نکات بر حسب به آنکه کاربران شما چه کسانی هستند، اهداف شما در تجارت آنلاین چه چیزهایی می باشند و منابعی که شما برای تجارت خود در دست دارید، عملکردهای متفاوتی در تجارت شما داشته باشند اما در هر صورت موثر بودن این ترفندها تضمینی است و شما با استفاده از آنها خواهید توانست یک استراتژی سئوی کم هزینه برای تجارت خود ایجاد نمایید.
متمرکز شدن بر روی کلیدواژه های طولانی
کاربران اینترنت به دنبال پاسخ سوالات خود هستند و دوست دارند بهترین پاسخ ها را به سریع ترین حالت ممکن و با صرف کمترین زمان بیابند. به همین دلیل تجارت شما باید در استراتژی های سئوی خود دقیقا بر روی قصد و هدف کاربران متمرکز گردد.
یکی از راه های کم هزینه ای که یک تجارت می تواند برای متمرکز شدن بر روی اهداف کاربران در پیش بگیرد استفاده از کلیدواژه های طولانی به جای کلیدواژه های کوتاه و عمومی تر می باشد. این اصل در سایت های خبری همچون نمناک بسیار اهمیت دارد .
کلیدواژه های طولانی، عباراتی کلیدی هستند که دقیقا و مشخصا بر روی خواسته و هدف کاربران شما متمرکز شده اند و به آن اشاره می نمایند. این نوع کلیدواژه ها در واقع به دلیل طولانی بودن جزییات بیشتری از آنچه که کاربر به دنبال آن است را شامل می شوند و در مقایسه با کلید واژه های کوتاه تر هم معنی و هم سوی خود به هدف کاربران نزدیک تر هستند و آن هدف را دقیق تر و با جزییات بیشتری تفصیر می کنند.
کلیدواژ های طولانی مزایای بسیاری را برای تجارت شما به همراه می آورند که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- موجب می شوند که استراتژی های شما برای ایجاد محتوا و آنچه که در وب سایت خود منتشر می نمایید به طور ویژه بر روی هدف کاربر متمرکز شده باشند.
2- رقابت کمتری برای رتبه بندی این عبارات وجود دارد و احتمال آنکه شما بتوانید در رتبه بندی های این کلیدواژه ها رتبه خوبی بدست آورید بسیار بیشتر از کلیدواژه های طولانی می باشد.
3- به دلیل این که این نوع کلیدواژه ها کاملا بر روی هدف کاربران متمرکز می باشند و به جزییات بیشتری از موضوع مورد جستجوی کاربر اشاره می کنند، کاربرانی که این کلیدواژه ها را جستجو می نمایند در مراحل نهایی چرخه جستجوهای خود هستند و لذا نرخ تبدیل کاربران به مشتریان در این نوع کلیدواژه ها بسیار زیاد می باشد.
با وجود آنکه کلیدواژه های طولانی حجم ترافیک کمتری نسبت به کلیدواژه های کوتاه تر و عمومی تر دارند، زمانی که شما به دنبال آن هستید که هزینه های سئوی خود را کمتر کنید و استراتژی های سئویی با کمترین هزینه برای وب سایت خود طراحی نمایید، استفاده از این نوع کلیدواژه ها به دلیل آنکه کاملا بر روی قصد و هدف کاربران متمرکز هستند برای شما بسیار کارامد تر می باشد. همانطور که گفته شد رعایت این اصل به موفقیت در ساخت سایت ورزشی بسیار کمک می کند چرا که اینگونه شما می توانید تمامی سوالات کاربران را جواب داده و از نظر گوگل مرجع شوید. رتبه بندی برای این کلیدواژه ها بسیار ساده تر و کم دردسر تر خواهد بود و این کلیدواژه ها نسبت به کلیدواژه های عمومی تر، با موضوع جستجوی کاربران هدف شما مرتبط تر خواهند بود.
یکی از دلایل دیگری که موجب می شود استفاده از کلیدواژه های طولانی برای شما و تمامی کسانی که به دنبال صرفه جویی در بودجه های سئوی خود هستند، مزایای زیادی داشته باشد این است که گوگل دائما الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند و هدف این بروز رسانی ها همیشه ارائه بهترین نتایج ممکن به کاربران در هنگام جستجو ها می باشد، یعنی گوگل هم به دنبال آن است که محتوایی را به کاربر پیشنهاد بدهد که با قصد و هدف کاربر مرتبط تر باشند و همان طور که پیش تر هم گفته شد کلیدواژه های طولانی به قصد و هدف کاربر متمرکز می شوند و از این رو گوگل این نوع کلیدواژه ها و محتواهایی که برای این نوع کلیدواژه ها بهینه سازی شده اند را بیشتر می پسندد و این به معنی یک گام مثبت در جهت رتبه بندی می باشد.
پس اولین گام در جهت ایجاد یک استراتژی سئوی کم هزینه متمرکز شدن بر روی قصد و هدف کاربران و ایجاد محتواهایی که در آنها از کلیدواژه های طولانی استفاده شده است، می باشد.
انتشار پست های مهمان بسیار با کیفیت
ایجاد پست مهمان یکی از روش ها بسیار قوی و پر طرفدار در استراتژی های سئو می باشد زیرا این روش به شما کمک می کند که اطلاعات خود را با جمع کثیری از کاربران جدید به اشتراک بگذارید و بک لینک های بسیار از این طریق دریافت نمایید.
البته اخیرا بسیاری افراد دچار شک و تردید شده اند که آیا روش های ایجاد پست مهمان همچنان مثمر الثمر می باشند یا خیر؟ پاسخ این سوال مثبت می باشد، تا زمانی که شما بتوانید محتواهای با ارزش و با کیفیتی را در دامنه های معتبری منتشر نمایید، جای هیچ شکی باقی نمی ماند که پست های مهمان شما حتما در استراتژی های سئوی شما مثمرالثمر می باشند. این شیوه به خصوص برای تجارت هایی که با محدودیت بودجه برای استراتژی های سئوی خود رو به رو هستند، بسیار مفید می باشد.
ایجاد پست مهمان یک روش کاملا کم هزینه برای ایجاد بک لینک می باشد و علاوه بر ایجاد بک لینک می تواند موجب برقراری ارتباطات موثری میان شما و افراد معتبر در صنف کاری شما گردد سایت های معتبر داخلی همچون خبرنگاران جوان نیز از این روش بهره می برند و همچنین موجب شود که شما اطلاعات خود را با جمع کثیری از کاربران جدید به اشتراک بگذارید تا از این طریق بتوانید مشتریان بسیاری برای تجارت خود جذب نمایید.
با وجود آنکه روش ایجاد پست مهمان یک روش کم هزینه برای ایجاد یک استراتژی سئوی موثر می باشد و می تواند تاثیر بسزایی بر رتبه بندی های شما داشته باشد، ایجاد یک پست مهمان قوی و با کیفیت نیاز به صرف اندکی زمان برای فراهم کردن پارامتر های ضروری برای پست مربوطه دارد که این پارامتر ها در زیر ذکر شده اند:
1- جستجو در صنف کاری خود برای یافتن وب سایت هایی که پست مهمان می پذیرند.
2- ایجاد محتوای غنی و جذاب برای کاربران وب سایت مربوطه.
3- ایجاد ارتباطات با وبلاگ های مرتبط با زمینه کاری شما به منظور انتشار مجدد پستی که شما به عنوان پست مهمان در یک وب سایت ایجاد نموده اید.
4- حفظ ارتباطات ایجاد شده میان شما و وب سایت مربوطه و همچنین وبلاگ های دیگر به منظور تکرار روند ایجاد پست مهمان.
به خاطر داشته باشید که هدف شما از ایجاد پست مهمان باید تولید و انتشار محتوای با ارزش برای کاربران باشد، زمانی که شما بتوانید چنین هدفی را در پیش بگیرید به طور خود به خود گوگل شما را در رتبه های بالا ی صفحه نتایج قرار خواهد داد زیرا هدف گوگل رتبه بندی وب سایت ها به گونه ای است که کاربران بتوانند بهترین و مرتبط ترین محتواها را بیابند.
بهینه سازی های محلی
خب همان طور که گفته شد شما می خواهید با صرف هزینه های بسیار کم در رتبه بندی های گوگل رتبه خوبی کسب نمایید، درست است؟
خب باید به خاطر داشته باشید که رتبه بندی در نتایج بین المللی گوگل برای کلیدواژه های بسیار پرطرفداری که حجم جستجوی زیادی دارند، نیاز به صرف زمان، هزینه های بسیار و انرژی بسیار بسیار زیادی دارد و مطمئنا شما نخواهید توانست بدون پرداخت هزینه های مالی و زمانی در رتبه بندی های کلیدواژه های پرطرفدار مانند ورزش 3 به رتبه های بالای صفحه نتایج جستجو ها دست یابید.
اما شما می توانید یک روش جایگزین را انتخاب نمایید، یعنی به جای تلاش کردن برای جذب توجه های عمومی و بین المللی، با صرف هزینه های اندک سعی در جلب توجه کاربران محلی نمایید. تسلط یافتن بر بازارهای محلی نیز می تواند برای شما مزایا بسیاری داشته باشد و بتواند شانس پیروزی شما را در مقایسه با تلاش برای جلب توجه بازارهای جهانی، تا حدود زیادی افزایش دهد.
سئوی محلی پاسخ صحیحی به خواسته شما برای ایجاد حضور آنلاین با هزینه های اندک می باشد. در زیر سه استراتژی سئوی محلی ذکر شده است که می تواند به شما کمک کند بر بازار محلی صنف خود مسلط شوید و رتبه بندی خود را در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر بهبود دهید.
طی ماههای اخیر اطلاعاتی از ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 منتشر شده است. هم سونی و هم مایکروسافت قول دادهاند که با کنسول قدرتمندی طرف خواهیم بود. البته بسیاری از افرادی که به طور مستقیم با این محصولات در ارتباط هستند میگویند پلی استیشن و ایکس باکس بعدی تفاوت بزرگی باهم نخواهند داشت. حال سوال اصلی اینجاست که تا چه اندازه باید منتظر محصولاتی خلاقانه باشیم؟
آلن کور، مدیر اجرایی یوبیسافت در مناطق اروپا، آفریقا و خاورمیانه اعتقاد دارد که با «جهشی بزرگ» طرف خواهیم بود. البته کور هم معتقد است هنوز دقیقا مشخص نیست که کاربران چه توقعاتی از کنسولهای نسل بعد دارند: «ما نمیدانیم که سرویسهای استریم تا چه اندازه فراگیر میشوند. آن چیزی که در حال حاضر میدانیم این است که کنسولهای نسل بعدی یک جهش بزرگ نسبت به نسل فعلی محسوب میشوند.»
به عقیده او، این سختافزارهای جدید برای کمپانیهای بازیسازی بسیار هیجان انگیز هستند زیرا آنها میتوانند با سطح جدیدی از تکنولوژی کار کنند که پیش از این به آن دسترسی نداشتند. به عقیده او، این پیشرفتها جدا از به ارمغان آوردن گرافیک بهتر، اجازه اعمال تغییراتی جدید در گیمپلی را هم میدهد: «در واچداگز به لطف تسلط بیشتر روی هوش مصنوعی میتوانیم گیمپلی جدیدی را خلق کنیم.»
البته همه مثل آلن کور فکر نمیکنند. مدتی پیش آتسوشی اینابا در مصاحبهای گفته بود که چندان برای کنسولهای نسل بعد هیجان زده نیست: «سخت افزار مورد استفادهی کنسولهای نسل قبلی شامل تراشههای اختصاصی بود که برای پی سی در دسترس نبود. اکنون اگر به کنسولهای نسل بعد توجه کنید، آنها از تراشههایی استفاده میکنند که در حال حاضر در بازار وجود دارند. مثلا، سوییچ از تراشه تگرا استفاده میکند که قبلا در بازار وجود داشت و همچنین دیگر کنسولها نیز از تراشهها و کارتهای گرافیک مشابه با پی سی استفاده میکنند که تنها کمی بهروز رسانی شدهاند. هیچ یک از این سخت افزارها بهنظر منحصر به فرد نمیرسند.»
منبع : ویجیاتو
قیمت بیت کوین در مدار افزایشی قرار گرفت. این ارز دیجیتال که سال گذشته با کاهش ارزش خود روبهرو شد، هم اکنون در آستانه 11 هزار دلار قرار دارد.
بسیاری از کارشناسان در هفته های اخیر به این موضوع اشاره کرده بودند که 10 هزار دلار به عنوان مرز روانی قیمت بیت کوین شناخته می شود و عبور از آن، یک اتفاق مهم برای این ارز دیجیتال است. حال قیمت این ارز دیجیتال از 10 هزار دلار عبور کرده و در حال نزدیک شدن به مرز 11 هزار دلار است.
قیمت بیت کوین چند ساعت پیش به 10650 دلار رسید که افزایشی 9 درصدی را در مدت زمان 24 ساعت از خود نشان می دهد. برای مدت زمان کوتاهی ارزش بیت کوین به 10890 دلار رسید. هم اکنون قیمت این ارز دیجیتال برابر با 10701 دلار است. اگر 10650 دلار را به عنوان قیمت مرجع در نظر بگیریم، شاهد رشد 23 درصدی آن در یک هفته اخیر و 40 درصدی در یک ماه اخیر هستیم.
قیمت بیت کوین در مقایسه با 22 ژوئن 2018 رشدی برابر با 60 درصد داشته است. این ارز دیجیتال آخرین بار در مارس 2018 با قیمتی نزدیک به 10 هزار دلار خرید و فروش شده بود. علاوه بر افزایش قیمت، سهم بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال نیز با افزایش 1 درصدی روبهرو شد و به 59 درصد رسید. ارزش مالی بازار بیت کوین با رشدی 7 درصدی به 320 میلیارد دلار رسیده که شگفت انگیز است.
مدیر صرافی Gemini در هفته گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که در صورت شکست مرز 10 هزار دلار توسط بیت کوین، باید منتظر قیمت 15 هزار دلاری آن در آینده نزدیک باشیم. قیمت اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب رشدی 8.5 درصدی را تجربه کرده و هم اکنون به 307 دلار رسیده است.
منبع : https://cryptonews.com/news/what-usd-10-000-bitcoin-almost-touched-usd-11k-ether-above-u-4094.htm