دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات مربوط به بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات مربوط به بازاریابی آنلاین

سئو داخلی one-page-seo :آناتومی یک صفحه بهینه ‌شده ( 2019 )

سئو داخلی چیست؟
زمانی که از سئو داخلی صحبت می‌کنید، مطمئنا به اندازه کافی در مورد تگ ها و چگالی کلمه کلیدی شنیده اید.
اگر به دنبال برخی از استراتژی‌های عملی هستید تا سئو داخلی خود را به بهترین نحو انجام دهید توصیه من این است که :
این پست را از دست ندهید ، بدون شک این اینفوگرافیک ( infographic ) را دوست خواهید داشت.
این یک چک لیست ساده از سئو داخلی است ، که به کمک آن می توانید ، به نتایج شگفت انگیری در ترافیک موتورهای جستجو برسید.
توضیحات در تصویر و در ادامه به صورت متن داده شده است :

  • استفاده از نشانی‌های اینترنتی seo friendly :

استفاده از نشانی‌های اینترنتی seo friendly

گوگل اظهار کرده‌ است که به ۳ تا ۵ واژه ابتدایی در یک URL بهای بیشتری داده می‌شود.

بررسی عوامل رتبه ‌بندی به ما نشان داد ، که نشانی‌های اینترنتی کوتاه دارای تاثیر بیشتری در نتایج جستجو می باشند.
بنابراین توصیه می‌کنم که نشانی‌های اینترنتی خود را کوتاه و جذاب کنید و همیشه کلمه کلیدی هدف خود را در نشانی اینترنتی خود بگنجانید.
به عبارت دیگر:
از نشانی‌های اینترنتی زشت اجتناب کنید:
۱۲۳=webdaran.com/p

یا نشانی‌های اینترنتی بلند:
۸/۶/۱۶/ webdaran.com/cat=SEO/on-page-seo-is-so-amazing-omg-its-the-best

  • عنوان را با کلیدواژه آغاز کنید :

عنوان را با کلیدواژه آغاز کنید

برچسب عنوان شما مهم‌ترین فاکتور بخش SEO است .

به طور کلی هرچه کلمه کلیدی به ابتدای برچسب یا تگ عنوان نزدیک‌تر باشد ، از دید موتورهای جستجو ارزش بیشتری دارد......

ادامه مطلب در لینک زیر......

https://webdaran.com/on-page-seo/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.