دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات مربوط به بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات مربوط به بازاریابی آنلاین

آنر نسخه محدودی از مجیک واچ 2 را با طراحی‌های چشم‌نواز معرفی کرد

آنر چند ماه پس از معرفی ساعت هوشمند مجیک واچ ۲ با همکاری ۴ طراح، نسخه‌ای محدود و چشم‌نواز از این ساعت را ارائه داده است.

آنر به‌تازگی نسخه‌ی محدودی از ساعت‌ هوشمند آنر مجیک‌واچ ٢ را در لندن معرفی کرده است. زیر مجموعه‌ی هواوی برای تحقق این اتفاق با تعدادی طراح جوان همکاری داشته است.
آنر این نمونه‌های منحصربه‌فرد را با همکاری جکی تسای (Jacky Tsai)، جرج گریوس (George Greaves)، وانگ دونگ‌لینگ (Wang DongLing) و جیووانی اوزولا (Giovanni Ozzola) تولید کرده است. توجه داشته باشید که مجیک‌واچ ٢ قبلا معرفی شده و این نمونه‌ها فقط نسخه‌های تولید محدود ساعت هوشمند مذکور هستند.

نسخه‌ی اصلی آنر ساعت هوشمند مجیک واچ ۲ در ماه نوامبر (آبان) معرفی شد. آنر این ساعت را در نمایشگاه CES 2020 نیز آورد که یکی از جوایز CES را به خود اختصاص داد. طراحی ظاهری هر یک از این ساعت‌های تولید محدود، متفاوت و کاملا مد روز به‌نظر می‌رسد. هر یک از ساعت‌ها دارای تم‌های مخصوص به خود هستند.
البته کاربران آنر مجیک‌واچ ٢ می‌توانند ساعت‌های خود را با واچ‌فیس‌های مختلف شخصی‌سازی کنند. به‌گفته‌ی آنر، طی مسابقه‌ی جهانی طراحی واچ‌فیس اخیر، بیش از ١۴٠٠ واچ‌فیس ارسال شده که ٨۵ عدد از این طرح‌ها انتخاب شده‌اند. طرح‌های مذکور، ماه آینده از طریق برنامه‌ی Huawei Health در دسترس خواهند بود.

منبع : https://www.androidheadlines.com/2020/01/honor-magicwatch-2-limited-edition.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.