استودیوی آیاو اینتراکتیو (IO Interactive) به تازگی و طی مستندی با نام The Fall and Rise of Hitman به این نکته اشاره کرد که علاوه بر انتشار محتویات جدید برای بازی Hitman 2، تصمیم دارد تا نسخهی سوم این سری محبوب را نیز توسعه دهد. بر همین اساس ممکن است نسخهی سوم بار دیگر به صورت اپیزودی ساخته و عرضه شود.
Hitman 2 سال گذشته به بازار عرضه شد و تجربهی متفاوتی را به بازیبازان این سری ارائه داد. در این نسخه شاهد مناطق متفاوت نسبت به نسخهی اول و همچنین ماموریتها و چالشهای جدیدی بودیم. تیم سازنده پس از انتشار بازی Hitman 2 همچنان به پشتیبانی از این بازی ادامه داده و هنوز هم سعی دارند تا محتویات بیشتری برای آن منتشر کنند.
به تازگی استودیوی آیاو اینتراکتیو در مستند The Fall and Rise of Hitman از تصمیم خود برای ساخت نسخهی سوم سری Hitman خبر داد و آقای هاکان آبراک (Hakan Abrak)، مدیر عامل این استودیو نیز اشاره کرد که ممکن است Hitman 3 به صورت اپیزودی عرضه شود.
اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تیمی دیگر از این استودیو نیز توسعهی یک پروژهی مخفی را به عهده دارند. هنوز مشخص نیست این پروژهی مخفی چیست اما به گفتهی استودیوی آی او انتراکتیو، یک آیپی کاملا جدید خواهد بود.
منبع : https://www.gamesradar.com/hitman-studio-io-interactive-teases-new-ip-and-an-episodic-hitman-3/
با توجه به افزایش روز افزون موبایل ها و تبلت ها ، دیگر استفاده از وسایلی مانند لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی برای انجام کارهای معمولی تقریبا به صفر رسیده است ، از این رو استفاده از موبایل ها و تبلت ها رو به افزایش است.
مردم برای چک کردن یک سایت دیگر نیازی ندارند که مانند قدیم کامپیوتر شخصی خود را روشن کرده و وارد سایت شوند و برای این کار از موبایل و تبلت استفاده می کنند.طراحی وب سایت ریسپانسیو (RWD) ، یا واکنشگرا یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش مشاهده شود.
محتوا ، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد.این به این معنی است که کاربر هم می تواند سایت را در مانیتور کامپیوتر شخصی ، هم در لپ تاپ با ابعاد بزرگتر و هم در موبایل و تبلت خود با هر سایز صفحه نمایش مشاهده کند.یکی از فریم ورک های مهمی که در طراحی سایت رسپانسیو استفاده می شود ، فریم ورک بوت استرپ است.
تعریف فریم بوک به زبان ساده
یک فریم ورک مجموعه ای استاندارد از مفاهیم ، شیوه ها و معیارهای مربوط به برخورد با هر نوع مشکلی است که در صورتی که حل نشود می تواند باعث ایجاد مشکلات جدید شود.
در دنیای طراحی وب ، اگر بخواهیم تعریف ساده تر از فریم ورک ها داشته باشیم می گوییم : یک فریم ورک به عنوان یک بسته از ساختار ، فایل ها و پوشه کد های استاندارد مانند css و html و js و … است ، که می تواند برای حمایت از توسعه وب سایت ها ، به عنوان پایه ای برای شروع ساختن یک سایت استفاده می شود.در سال های اخیر با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و تلفن های همراه ، طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت پیدا کرده است.
امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها از طریق تلفن های همراه می باشد.همچنین گوگل از سال 2015 ، طراحی سایت ریسپانسیو (RWD) را یکی از عوامل رتبه بندی اعلام کرد.
چگونه بفهمیم یک سایت ، ریسپانسیو طراحی شده است ؟ ....
برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..
با نزدیکترشدن زمان رونمایی از گلکسی نوت 10، بازار لوازم جانبی آن داغ شده و سامسونگ برخی از این محصولات را معرفی کرده است.
سامسونگ بهزودی مجموعهی جدیدی از لوازم جانبی را برای گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 عرضه خواهد کرد. دلیل این زمانبندی، عرضه شدن محصولات یادشده همزمان با گلکسی نوت 10 در یک ماه است.
هدفونهای این مجموعه با نقشهای نقرهای رنگ در قسمت بیرونی و تم درخشان خود، در نگاه اول بیشتر شبیه جواهرات بهنظر میرسند که البته باعث خواهد شد با رنگ Hero گلکسی نوت مطابقت پیدا کنند.
مشخصات احتمالی این هدفون ازجمله نوع شارژر بیسیم و پشتیبانی از بلوتوث نسخهی 5 با هدفونهایی که اوایل امسال عرضه شد، یکسان خواهد بود و همانند آنها برچسب قیمتی ۱۴۹ یورویی خواهد داشت.
سامسونگ همزمان، هدفونهای داخل گوشی جدیدی را با نام تجاری AKG معرفی کرد که از فناوری اتصال بیسیم پیشتیبانی نمیکنند، اما از طریق پورت USB تایپ C به گوشی هوشمند متصل میشوند. این هدفونها دارای فناوری حذف نویز فعال هستند که از شنیدهشدن سروصداهای اضافی و مزاحم در محیط اطراف جلوگیری خواهند کرد.
این محصول در حال حاضر در برخی مناطق در دسترس است که برای بررسی بیشتر آن میتوانید به سایت فرانسویزبان سامسونگ مراجعه کنید.
منبع : https://mspoweruser.com/samsung-to-release-refreshed-galaxy-buds
ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active 2) موفق به کسب تاییدیه FCC شد. این تاییدیه، شایعهی معرفی نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در کنار گوشیهای خانواده گلکسی نوت 10 را پررنگتر میکند.
سامسونگ مشغول توسعهی دومین نسل ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو است. این ساعت به تازگی موفق شده تاییدیهی FCC را نیز تایید کند. در اسناد، عکسهایی از این دیوایس مشاهده میشود که محل آی دی FCC پنهان شده در تنظیمات دیوایس را نشان میدهد.
دیوایسی که شماره مدل SM-R830 را یدک میکشد، دارای یک بدنهی 40 میلیمتری است. با توجه به نقاشیها، گفته میشود یک نسخهی فولاد ضد زنگ از گلکسی واچ اکتیو 2 نیز وجود خواهد داشت. البته اعتقاد بر این است که یک نسخهی بزرگتر 44 میلیمتری و شاید یک نسخه با پشتیبانی از اتصال LTE نیز وجود دارد.
همهی اینها به ما میگویند که این نسخه مشابه نسل اول اکتیو است. ما همچنین میتوانیم رابط کاربری One UI سامسونگ را روی سیستم عامل تایزن که قدرتبخش ساعتهای هوشمند غول کرهای است، ببینیم. 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
اعتقاد بر این است که گلکسی واچ اکتیو 2 به یک نمایشگر با فریم حساس به لمس انگشتان دست مجهز است که میتواند نسخهی بهبود یافتهی چنین قابلیتی در گلکسی واچ سال گذشته باشد. البته این موردی نیست که ما از تصاویر منتشر شده از دیوایس به آن دست پیدا کرده باشیم.
اوایل هفته، مشخصات فنی کامل دومین نسل گلکسی واچ اکتیو همراه رندرهای رسمی آن به بیرون درز پیدا کرد. آن جدول مشخصات به یک نمایشگر 1.2 اینچی سوپر آمولد در مدل 40 میلیمتری و نمایشگر 1.4 اینچی سوپر آمولد در مدل بزرگتر 44 میلیمتری اشاره داشت. هر دو صفحه با گوریلا گلس +DX محافظت میشوند و وضوح 360 در 360 پیکسلی را ارائه میکنند.
تراشهی اگزینوس 9110 قدرتبخش دو نسخهی گلکسی واچ اکتیو 2 است و در حالی که ظرفیت رم مدل بلوتوثی 768 مگابایت است، این ظرفیت در مدل ال تی ای 1.5 گیگابایت خواهد بود. باتری در مدل کوچکتر 247 میلیآمپر ساعت و در مدل بزرگتر 340 میلیآمپر ساعت است و همچنین شایعات از تجهیز آنها به نسخه 5 بلوتوث خبر میدهند.
سامسونگ قصد دارد 7 آگوست (16 مرداد ماه) از دو گوشی جدید گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس خود طی یک رویداد خبری در نیویورک سی تی آمریکا پرده برداری کند. ما میتوانیم انتظار داشته باشیم این ساعت هوشمند نیز در کنار گوشیهای پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شود.
تبلیغات فیسبوک یا گوگل ادز؟ کدام برای کسب و کار من بهتر است؟ این پرسشی است که اغلب مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کارها در ابتدای اجرای برنامه های بازاریابی دیجیتال با آن مواجه می شوند.
تبلیغات فیسبوک یا گوگل ادز هر دو از رایج ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی هستند که بسیاری از شرکتهای بزرگ و کوچک با استفاده از این روش ها، موفق به ایجاد تحول در کسب و کار خود شده و بازارهای خود را توسعه داده اند. بسیاری از این شرکتها تبلیغ گوگل را موثر و معجزه انگیز توصیف می کنند، برخی دیگر تبلیغات در فیسبوک را. انواع تجربه های موفق شرکت های مختلف تصمیم گیری را دشوارتر میکند. در ادامه به توضیح و بررسی این روش های تبلیغاتی خواهیم پرداخت.
تبلیغات گوگل ادز چیست؟
اگر کسب و کار شما دارای وب سایتی برای معرفی است، به احتمال زیاد تا کنون مشاوران بازاریابی و آژانس های تبلیغاتی، استفاده از گوگل ادز را به شما پیشنهاد نموده اند. سایت های بسیاری در ایرات مثل شیپور از این نوع تبلیغات استفاده می کنند. اگر صاحب وب سایتی هستید، افزایش تعداد کاربران و تبدیل این کاربران به مشتریان وفادار، اصلی ترین هدف شماست. راهکارهای مختلفی برای جذب کاربران به شما پیشنهاد می شود. تبلیغات در صفحات پربازدید، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و … از جمله این راهکارها هستند.
اگر رفتار مشتریان خود را بررسی نموده باشید، به احتمال زیاد شما نیز مشابه بسیاری از کارشناسان بازاریابی، به این نکته رسیده اید که بیشتر کاربران خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از طریق موتور های جستجو می یابند و گوگل رایج ترین موتور جستجو است پس از نظر بازاریابی برای شما اهمیت دارد که در اولویت موتور های جستجو باشید.
رعایت اصول و دستورالعمل هایی که باعث بهبود جایگاه شما در موتور های جستجو می شود، اصول بهینه سازی وب سایت نام دارد. تامین محتوای جذاب و کاربر پسند یکی از بهترین راهکار های بهبود سئو سایت شماست اما باید بدانید برای جلب اعتماد موتور های جستجو لازم است تا تامین محتوا را به صورت مستمر و مداوم انجام دهید و صبور باشید چون زمان لازمه موفقیت این راهکار است.
از طرفی شما به عنوان یک مدیر با تجربه و هوشمند می دانید، فرصت های بازار محدودند. به ویژه در بازاریابی دیجیتال، زمان اهمیت زیادی دارد و ممکن است در زمانی که شما در حال صحیح و خطای انواع راهکارها هستید، رقبای شما موفق به جذب تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما شوند. گوگل برای ارتقا جایگاه شما به صورت سریع در موتور جستجو خود، خدمت ویژه ای دارد که گوگل ادز نامیده می شود. گوگل ادز که در گذشته گوگل ادودز نامیده می شد، همان تبلیغات در گوگل است که به شما اجازه می دهد به ازای پرداخت هزینه، وب سایت خود را در جایگاه بهتری در موتور های جستجو قرار دهید.
گوگل ادز از نوع تبلیغ کلیکی است و شما با خرید اکانت امکان نشر تبلیغات خود را دارید. به ازای هر کلیک موفق بر تبلیغ شما، هزینه تبلیغات از اکانت شما کاسته میشود. سایت های بزرگ مثل ایسنا در گذشته با انجام ادورز به موفقیت رسیدند و امروزه تقریبا در کل ایران قابل شناسایی هستند. هزینه هر کلیک به عوامل بسیار متعدد همچون کلمه کلیدی منتخب شما، زمان های انتشار تبلیغ، تعداد وب سایت هایی با تبلیغ مشابه، محدوده جغرافیایی منتخب و … دارد. شما می توانید اکانت خود را شارژ کنید.
از آنجایی که گوگل بزرگترین و رایج ترین موتور جستجو جهان است و اغلب کاربران وب سایت های مورد نظر خود را از این طریق مییابند، تبلیغات در گوگل و استفاده از خدمات گوگل ادز یکی از موثرترین انواع روش های تبلیغات اینترنتی محسوب می شود.
تبلیغات فیسبوک
تبلیغات فیسبوک یکی از انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. امروزه عمده مشتریان تمامی کسب و کار ها از فعالان شبکه های اجتماعی محسوب می شوند، بنابراین اهمیت زیادی دارد که در شبکه های اجتماعی فعال باشید. امروزه بسیاری از مدیران تبلیغات و کارشناسان بازاریابی، از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید وبسایتها استفاده میکند.
فیسبوک یکی از بهترین نوع از شبکه های اجتماعی برای اجرای استراتژی های بازاریابی است. تبلیغات فیسبوک شامل انواع روش ها و راهکارهایی است که با هدف تبلیغات در فیسبوک انجام می شود. تبلیغات فیسبوک به دلیل پر بازدید بودن و سهولت در جذب مخاطب یکی از موثرترین انواع روش های تبلیغات اینترنتی است.
تبلیغات فیسبوک مشابه تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی انواع مختلفی دارد. ممکن است برای کسب و کار خود یک صفحه مستقل در فیسبوک ایجاد نمایید. این نوع تبلیغات Page Post Ads نامیده می شود. مشخص است دراین نوع تبلیغ ممکن است از تصویر، فیلم و … برای جذب مخاطب استفاده کنید.
در نوع دیگری از تبلیغات فیسبوک که Multi-Product/Carousel Ads نامیده می شود شما چند محصول را در یک تبلیغ معرفی میکنید. از این نوع تبلیغات فیسبوک می توان برای معرفی یک گروهی از محصولات یا خدمات استفاده نمود یا اینکه چند محصول را در یک تبلیغ با یکدیگر مقایسه کرد. این نوع از ادورز برای سایت های فروشگاهی مثل نی نی سایت بسیار کارامد است. Page Post Video Ad نیز از انواع تبلیغات فیسبوک است که از ویدیو های تبلیغاتی استفاده میکنید. فیس بوک برای هر بار مشاهده ی کاربران از تبلیغ دهنده هزینه دریافت می کند.
انواع تبلیغات در فیسبوک بر اساس شیوه پرداخت هزینه
تبلیغات در فیسبوک بر اساس شیوه های پرداختی نیز دسته بندی می شود. در این نوع دسته بندی نیز، انواع مختلفی از روش های تبلیغاتی وجود دارد ممکن است زمانی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کرد و وارد سایت شما شد، هزینه ای از شما دریافت شود یا اینکه هر وقت پست تبلیغاتی شما مورد بازدید و پسند واقع شد و روی آن لایک، نظر و حتی اشتراک گذاری انجام شد، فیس بوک هزینه ای از شما دریافت کند.
ممکن است فیس بوک به شما کمک می کند که تعداد لایک های صفحه ی شما افزایش پیدا کند و به ازای این خدمت از شما هزینه دریافت نماید.
در نوعی از تبلیغات فیسبوک، فیسبوک به ازای نصب هر نرم افزار موبایل یا دسکتاپ که تبلیغ می شود، هزینه ای از شما دریافت می کند. در روش دیگری فیسبوک برای نمایش تخفیف یا موارد پیشنهادی، از شما هزینه ای کم می کند. باید به خاطر داشته باشید که سایت های بزرگ در ایران مثل نماشا از همین روش به معروف شدن و موفقیت دست یافتند.
تبلیغات فیسبوک دارای تبلیغاتی مشابه گوگل ادز نیز می باشد، در این روش، زمانی که کاربران وب سایت تجاری شما را جستجو می کنند، فیسبوک محصولات مرتبط را به کاربر نمایش داده و هزینه ای از شما دریافت می کند.
حدس تان کاملاً درست است! مزیت اصلی فیسبوک تنوع روش های تبلیغاتی است که می تواند انواع نیاز ها را در یک فضای پر مخاطب پوشش دهد.