متن جایگزین یا Alternative Text که به عناوین “Alt attribute”، “Alt text” و یا “تگ (آلت) Alt” نیز معروف می باشد ، بیانگر توضیح کوتاهی از عنوان یک تصویر در یک صفحه وب می باشد.
یکی از نکات در بهینه سازی تصاویر سایتتان ، استفاده از ویژگی (آلت) Alt است.
تگ (آلت) Alt و تگ عنوان در تقویت جایگاه مطالب در نتایج موتورهای جستجو و بهبود دسترسی کاربران اینترنتی بر روی وب سایت شما تاثیر گذار هستند.
در تصاویر به کار رفته در وب سایت شما ، تگ (آلت) Alt بیانگر موضوعی است که از تصویر استنباط می شود.
این تگ می تواند به عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام خطا در بارگذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران در صورت عدم نمایش تصویر، از مفهوم و عملکرد آن باخبر شوند.
شایان ذکر است ، مرورگرها قابلیتی دارند که افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی برای شنیدن مطالب آنلاین از آن استفاده می کنند.
خواندن این تگ ها توسط مرورگر ، انتقال مفهوم و محتوای تصاویر را برای این عزیزان امکان پذیر میکند.
رابطه تگ (آلت) Alt و سئو سایت :
گوگل برای تگ های (آلت) Alt تصاویر ، ارزش بالایی در نظر گرفته است.
این ارزش گذاری بر اساس دلیل فهم آسان تر تصاویر و تعیین موضوع محتوای پیرامون آن ها انجام شده.
این امر به قدری جدی است که گوگل سرویس Google Image را به آن اختصاص داده است.
همچنین ، افزونه Yoast SEO محتوای وب سایت را پیش از بارگذاری بررسی می کند و معمولاً توصیه می کند که حداقل یک تصویر به همراه تگ (آلت) Alt (متشکل از کلمه کلیدی) باید در محتوا وجود داشته باشد ، بنابراین ، در صورت نبود تصویر در محتوا یا استفاده نکردن از تگ (آلت) Alt ، به شما هشدار داده می شود.
با این حال ، افزونه Yoast تنها یک ماشین پردازش است و از مفهوم محتوای شما آگاهی ندارد.
با وجود اینکه وجود کلمه کلیدی در تگ های (آلت) Alt الزامی است ، اما به معنای استفاده بیش از اندازه آن ها در تمام تگ ها نیست.
شما به عکس هایی مناسب ، باکیفیت و مرتبط با محتوای خود نیازمندید که در تگ های توصیفی خود به نوعی از کلمات کلیدی استفاده کنید.
با این حال ، گاه محتوای تصویر به قدری به جزئیات می پردازد که اجازه استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و کلی را به شما نمی دهد.
با این وجود استفاده از تگ های (آلت) Alt طولانی و توصیفی هم شانس استفاده بهتر از کلمه کلیدی را افزایش می دهد و هم در فهم تصویر و محتوا برای موتورهای جستجوگر موثر است.
متن جایگزین ( Alt ) چیست ؟ عنوان تصویر ( Title ) چیست ؟...
برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و افزایش سطح سئو سایت خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...
چند وقتی هست که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 عکسها و خبرهای متعددی از آن منتشر میشود. حالا این بار رندرهای جدید و با کیفیت این ساعت مشخصات دیگری برای هر دو سایز آن مثل رنگ و جنس بندها را آشکار میکند.
به لطف این رندرها میتوان نگاه نزدیکتری به ساعت هوشمند سامسونگ داشت. بر این اساس سامسونگ برای هرکدام از سایزهای این ساعت سه رنگ در نظر گرفته است. علاوه بر این فقط ساعت کوچکتر (40 میلیمتر) با بند چرمی نشان داده شده و ساعت 44 میلیمتری با بندی که به نظر از جنس سیلیکون نرم است در رندرها ظاهر میشود.
فعلا نمیتوان گفت که آیا ساعتها در نهایت فقط با همین رنگبندی و مشخصات ظاهری معرفی خواهند شد یا سامسونگ ایدههای دیگری هم برای گلکسی واچ اکتیو 2 در نظر دارد. بعلاوه احتمالا بندهای مختلفی از تولیدات سامسونگ و شرکتهای ثالث دیگر برای این ساعت عرضه خواهند شد و حق انتخاب کاربران در این حوزه محدود نخواهد بود.
گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به قابلیت ECG یا همان پایش وضعیت ضربان قلب مجهز باشد اما اینطور که اعلام شده، این قابلیت از ابتدا در اختیار کاربران نخواهد بود. سامسونگ اعلام کرده که قرار است این قابلیت با یک به روز رسانی جدید در نیمه اول سال 2020 به این ساعت هوشمند اضافه شود.
علاوه بر این گفته میشود که مدلی از این ساعت احتمالا از اینترنت نسل چهارم مخابراتی یعنی LTE هم پشتیبانی میکند و بر خلاف مدل قبلی یعنی گلکسی واچ، فاقد قاب چرخنده است.
پیشتر گفته میشد که احتمالا این ساعت هوشمند در رویداد معرفی سری جدید گلکسی نوت سامسونگ معرفی خواهد شد اما سامسونگ اعلام کرده که گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به صورت اینترنتی (و نه در یک رویداد زنده) فردا 14 مرداد و دو روز قبل از معرفی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس، رونمایی شود.
منبع : https://www.gsmarena.com/highres_renders_of_the_samsung_galaxy_watch_active_2
شاید عجیب و دور از ذهن به نظر برسد، اما از شواهد و قرائن پیداست که فیسبوک میخواهد در نام دو اپلیکیشن تحت تملک خود یعنی اینستاگرام و واتس اپ تغییراتی ایجاد کند. به گزارش The Information، کارمندان دو شرکت اینستاگرام و واتس اپ به تازگی خبردار شدهاند که شرکت مادر آنها قصد اضافه کردن نام خود به این دو اپلیکیشن را دارد.
بدین صورت که نام اینستاگرام به Instagram from Facebook و واتس اپ به WhatsApp from Facebook تغییر خواهد کرد. یکی از مقامات فیسبوک ضمن تأیید این مسئله در خصوص تغییر فوق اذعان داشته: «ما خواستار شفافیت بیشتر برای محصولات و سرویسهایی هستیم که بخشی از فیسبوک به شمار میآیند». اما اگر کسب اعتبار به خاطر پشتیبانی از سرویسهای محبوب چیزی است که فیسبوک خواستار آن است، در کنار آن باید تاب تحمل انتقادات را هم داشته باشد.
چه فیسبوک، چه واتس اپ و چه اینستاگرام در سالهای اخیر با مشکلات امنیتی متعددی روبرو بودهاند و پروندههای بسیاری برای نقض حریم خصوصی در آنها تشکیل شده، که شاید مهمترین و بزرگترین آنها رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا باشد که غول شبکههای اجتماعی را وارد بحران عظیمی کرد.
در هر صورت، این تغییر نام چیزی نبوده که تا کنون از دید محافل خبری پنهان مانده باشد. جین مانچون وانگ، فعال توییتری که به خاطر فاش کردن اطلاعات از محصولات فیسبوک شهرت دارد، در ماه مارس از برندینگ جدید در محصولات این شرکت خبر داد.
بد نیست بدانید که تغییر نام واتس اپ و اینستاگرام در شرایطی اتفاق میافتد که بنیانگذاران اولیه این دو اپلیکیشن فیسبوک را ترک کردهاند. پاییز سال گذشته، بنیانگذاران اولیه اینستاگرام خروج خود از فیسبوک را در شرایطی اعلام کردند که مدتی قبل برایان اکتون و جان کوم، بنیانگذاران واتس اپ از این شرکت خروج قهرآمیزی داشتند.
در هر صورت تمامی این اتفاقات دست به دست هم داده که اینستاگرام و واتس اپ از این پس پیوند عمیقتری با شرکت مادر خود داشته باشند.
منبع : https://www.engadget.com/2019/08/02/whatsapp-instagram-from-facebook
کامنت مارکتینگ یا Comment Marketing با معنای افزایش بازدید وب سایت، افزایش میزان فروش و محبوبیت وب سایت از طریق ارسال نظرات کاربران می باشد.
هم اکنون ۹۹٫۹ درصد وب سایت ها دارای یک بخش بانام نظرات می باشند که جهت درج دیدگاه توسط کاربران کاربرد دارد.
کامنت مارکتینگ چیست؟ به صورت معمول از کامنت مارکتینگ می توان برای سه هدف استفاده کرد .
کسب بک لینک از طریق کامنت گذاری
بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعال هستند کامنت مارکتینگ را یکی از راه های دریافت بک لینک رایگان می دانند . هر چند گوگل در سال های اخیر این روش را نامناسب دانسته و ارزش و اعتبار این بک لینک ها را کاهش داده است اما به معنای فراموش شدن این روش نمی باشد . همواره باید در تلاش باشیم تا راهی بهتر از این نوع کسب بک لینک را پیدا کنیم.
بهبود سئو سایت با پاسخ به نظرات
علاوه بر کسب بک لینک رایگان از طریق نظرات می توان جهت بهبود سئو نیز از این طریق استفاده کرد. گوگل اهمیت زیادی به فعالیت کاربران در سایت می دهد. سایت هایی که توانستند از نظرات کاربران استفاده کنند به رتبه های بالا دست یابند نی نی سایت یک نمونه مناسب در این زمینه است. زمانی که کاربران در سایت نظرات خود را درج می کنند گوگل متوجه محبوبیت سایت شما و اهمیت مطالب سایت برای کاربران را متوجه خواهد شد. هم چنین باتوجه به اینکه نظرات ارسال شده توسط کاربران در رابطه با موضوع مطلب می باشد در نتیجه موجب افزایش اصطلاحات در این رابطه خواهد شد و شانس کسب رتبه در عبارات طولانی افزایش خواهد یافت.
افزایش فروش با هدف گذاری در نظرات
یکی از بهترین راه های جهت افزایش اعتماد در میان کاربران پاسخ دهی به نظرات و مشارکت کاربران در بخش نظرات می باشد. زمانی که یک کاربر به صفحه محصول شما وارد می شود با مطالعه بخش های مختلف و بخصوص نظرات کاربران و خریداران قبلی اعتماد بیشتری نسبت به شما و کسب و کار شما کسب خواهد کرد که در این صورت به صورت قابل توجهی میزان فروش شما افزایش خواهد یافت.
دموی بازی eFootball PES 2020 با ۱۳ تیم مختلف عرضه شده است که از میان آنها میتوان به یوونتوس، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و بارسلونا اشاره کرد.
بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه میشود. بااینحال اگر قبل از عرضه رسمی میخواهید نگاهی به ساختار بازی داشته باشید، میتوانید دموی آن را دانلود کنید.
طبق جدیدترین اخبار بازی، بهتازگی دمو بازی eFootball PES 2020 در دسترس کاربران هر سه پلتفرم ذکر شده قرار گرفته است. دموی بازی دارای ۱۳ تیم است که اکثر آنها شامل تیمهای آمریکای جنوبی مثل ریور پلاته، سائوپالو و قرنتیان میشود. این در حالی است که تنها پنج تیم از ۱۳ تیم دمو بازی، تیمهای سرشناس هستند که شامل منچسرتر یونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا و آرسنال میشود. درواقع کونامی (Konami)، سازنده و ناشر eFootball PES 2020 از تیمهایی استفاده کرده است که با آنها وارد همکاری شده است تا شاهد استادیوم و کیتهای تیمهای ذکر شده بهصورت کامل در eFootball PES 2020 باشیم.
نکتهی جالب این است که کاربران نسخه PS4 و PC دمو eFootball PES 2020 به ویژگی ویرایش تیم دسترسی خواهند داشت. در این قسمت میتواند رنگ کیت و سایر ویژگیهای تیم مورد علاقه خود را تغییر دهید. در ویرایش تیم، تیمهایی که در نسخه دمو هم حضور ندارند، قابل دسترسی هستند. در انتها نظر خود را با ما در میان بگذارید.
منبع : gamesradar