گوگل اظهار کرده است که به ۳ تا ۵ واژه ابتدایی در یک URL بهای بیشتری داده میشود.
بررسی عوامل رتبه بندی به ما نشان داد ، که نشانیهای اینترنتی کوتاه دارای تاثیر بیشتری در نتایج جستجو می باشند.
بنابراین توصیه میکنم که نشانیهای اینترنتی خود را کوتاه و جذاب کنید و همیشه کلمه کلیدی هدف خود را در نشانی اینترنتی خود بگنجانید.
به عبارت دیگر:
از نشانیهای اینترنتی زشت اجتناب کنید:
۱۲۳=webdaran.com/p
یا نشانیهای اینترنتی بلند:
۸/۶/۱۶/ webdaran.com/cat=SEO/on-page-seo-is-so-amazing-omg-its-the-best
برچسب عنوان شما مهمترین فاکتور بخش SEO است .
به طور کلی هرچه کلمه کلیدی به ابتدای برچسب یا تگ عنوان نزدیکتر باشد ، از دید موتورهای جستجو ارزش بیشتری دارد......
ادامه مطلب در لینک زیر......