دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات مربوط به بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات مربوط به بازاریابی آنلاین

ارسال غذا با استفاده از پهپادهای اوبر Elevate در تابستان امسال

شرکت اوبر قصد دارد تا در تابستان امسال، سفارش های غذایی را با استفاده از پهپادهای اوبر Elevate ارسال کند. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه با ما همراه باشید.


شرکت اوبر قصد دارد تا در جدیدترین طرح خود به نام اوبر ایتس (Uber Eats)، سفارشات و محموله های غذایی را با استفاده از پهپادهای اوبر Elevate به مشتریان تحویل دهد. گفته می شود اولین مرسوله غذایی در این پروژه همبرگرهای بیگ مک و سیب زمینی های سرخ شده مک دونالدز هستند که بر فراز آسمان سن دیگو به پرواز در می آیند.

به گزارش بلومبرگ، سفارش ها مستقیما به دست مشتریان نمی رسد. برای جلوگیری از سقوط اشیا و آلودگی صوتی، این پهپادها تنها در نقاط مشخصی فرود می آیند؛ مثلا روی سقف ماشین های اوبر که در نزدیک ترین نقطه به مقصد پارک شده اند. سپس پیک های مورد نظر غذا را برداشته و به درب منزل مشتری می برند. اوبر الویت می گوید که این پهپادها قادر هستند تنها در عرض 7 دقیقه مسافت 1.5 مایلی را طی کنند. این در حالی است که وسایل حمل و نقل زمینی این مسافت را در عرض 21 دقیقه می پیمایند. هزینه تحویل غذا از طریق پهپادهای اوبر Elevate برابر با 8.5 دلار و تقریبا مشابه با هزینه ارسال های معمولی در سن دیگو است.

اوبر الویت قصد دارد تا در این طرح از پهپادهای سفارشی کمک گیرد که سرعت آن ها به 70 مایل بر ساعت می رسد. اما پیش از آن باید مجوز لازم را از سازمان هوانوردی فدرال (FFA) دریافت کند. طبق پیش بینی های انجام شده، حداقل 3 سال طول می کشد تا این طرح در بین مردم جا بیافتد. ارسال غذا از طریق پهپادهای اوبر Elevate حدودا 1.1 میلیارد دلار به شرکت ضرر رسانده است؛ آن هم تنها در 3 ماه اول! اما انتظار می رود که با فراگیر شدن طرح اوبر ایتس، میزان پول بازگشتی چند برابر شود.

گوگل وینگ یکی از رقیبان اصلی اوبر در رابطه با این طرح است که موفق شده جواز ابتدایی لازم را از سازمان FAA دریافت کند. شرکت آمازون نیز به تازگی از پهپادهای Prime Air رونمایی کرده که قرار است برای جابجایی مرسولات خانگی مورد استفاده قرار بگیرند

منبع : https://click.ir/1398/03/23/uber-elevate-drone-deliveries-this-summer/


تصاویر اولین تاکسی هوایی اوبر منتشر شد

اوبر به عنوان برترین شرکت تاکسی اینترنتی جهان از نخستین تاکسی هوایی خود رونمایی کرد. تاکسی هوایی اوبر تا سال 2023 میلادی در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت. در ادامه با مشخصات آن آشنا می‌شویم.

شرکت تاکسیرانی اینترنتی اوبر از اولین تاکسی هوایی خود رونمایی کرد. این تاکسی هوایی که با نام Uber Air معرفی شده است دارای ظرفیت 4 مسافر بوده و تا سال 2023 میلادی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد. شرکت اوبر قصد دارد این تاکسی پرنده را طی سال آینده مورد آزمایش قرار دهد. تاکنون در خصوص هزینه حمل آن جزئیاتی منتشر نشده است، اما برخی اعلام می‌کنند هزینه حمل با این تاکسی پرنده از بالگرد ارزان‌تر است. تاکسی پرنده اوبر نخستین پروازهای خود را در شهر دالاس و لس آنجلس آمریکا انجام می‌دهد و سپس در سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد. به طور متوسط زمان سفر با تاکسی‌های پرنده شرکت اوبر حدود 20 دقیقه خواهد بود. در تصاویر منتشر شده شاهد فضای داخلی تاکسی پرنده اوبر هستیم که به بالگردهای معمولی شباهت دارد و طراحی فضای داخلی آن توسط شرکت فرانسوی Safran انجام شده است.

منبع : https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-7129383/Uber-debuts-new-flying-taxis-seat-four-people-launch-2023.html

چگونه ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟

روش های افزایش ترافیک سایت

یکی از چالش هایی که برای هر کسب و کاری وجود دارد این است که مطمئن شوید زمانی که کاربران به دنبال یک محصول یا خدمات مثل شما هستند ، شما را پیدا می کنند نه یک رقیب!


اما این فقط درباره بهینه سازی سایت و یا استفاده از Google Ad نیست.


روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید بدون هیچ هزینه ای به جز زمان خود ، ترافیک طبیعی سایت خود را افزایش دهید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.


·      برای کاربران بهینه سازی کنید نه برای موتورهای جستجو

اول و از همه مهم تر این است که شخصیت مشتریان ( کاربران ) خود را بشناسید سپس بر طبق آن ایجاد محتوا کنید.


به واسطه ایجاد محتواهای آموزشی و با کیفیت و مناسب کاربران خود ، به طور طبیعی موجب بهبود سئو سایت خود می شوید.


این کار به این معنی است که با استفاده از شناخت شخصیت کاربران خود و شناسایی کلمات کلیدی مورد استفاده آن ها در موتورهای جستجو ، به کار خود ادامه دهید.


بهینه سازی که فقط برای موتورهای جستجو باشد بی فایده است زیرا در این صورت تمام چیزی که خواهید داشت ، کلمات کلیدی بی معنی است.


    ایجاد وبلاگ برای سایت

شاید بتوان گفت که وبلاگ نویسی یکی از تاثیر گذارترین روش ها برای افزایش ترافیک طبیعی سایت است.


این کار به شما اجازه می دهد که عمق بیشتری نسبت به وب سایت خود داشته باشید.


شما باید یک کاتالوگ بزرگ ، مفید و بهینه سازی شده برای کاربران را ایجاد کنید که با تمرکز بر روی بازار کسب و کار شما باشد.

برای مطالعه ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید!!!@@!!!@@!!!@!!!

https://webdaran.com/how-increase-traffic-to-your-website/

کونامی از کنسول رترو TurboGrafx-16 mini رونمایی کرد

اگر به دنبال نشانه ای برای پایان حیات کنسول های رترو هستید حالا حالا ها باید منتظر بمانید، زیرا در جریان نمایشگاه E3 کنسول رترو کونامی به نام TurboGrafx-16 Mini معرفی شد که 30 سال پیش رقیب کنسول هایی مانند Sega Genesis بود.

تاکنون شش بازی هم برای این کنسول معرفی شده اند. کنسول رترو کونامی دارای دو پورت یو اس بی برای اتصال دسته و یک آداپتور پنج کاناله برای انجام بازی های دسته جمعی است. این کنسول در ژاپن با نام PC Engine Mini و در اروپا با نام PC Engine Core Grafx عرضه خواهد شد.

بازی هایی که برای کنسول رترو کونامی معرفی شده اند عبارتند از:

R-Type
New Adventure Island
Ninja Spirit
Ys Book I & II
Dungeon Explorer
Alien Crush
برای نسخه های دیگر این کنسول بازی های بیشتری نیز معرفی شده، به عنوان مثال نسخه ای که PC Engine Mini نام دارد به همراه بازی Castlevania به اسم Dracula X: Rondo of Blood عرضه خواهد شد.

منبع : https://digiato.com/article/2019/06/12/%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%88-%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/

قوانین جدید برای تفکر در دنیای دیجیتال

آیا فناوری ما را کودن‌تر یا با هوش‌تر از قبل کرده است؟ «نیکلاس کار» در کتابی که با عنوان «سایه‌ها: بلایی که اینترنت بر سرمان می‌آورد» در سال 2010 به رشته‌ی تحریر درآورده به این موضوع پرداخته است. این در حالی است که «کلیو تامپسون» نیز در پاییز گذشته کتابی با عنوان «باهوش تر از آنچه تصور می‌کنید: چطور فناوری ذهن ما را تغییر داده است» منتشر کرده و به همین موضوع پرداخت.

اما برای اینکه دریابیم فناوری ما را باهوش تر یا کودن‌تر کرده است نیاز به شاخص‌هایی شفاف برای ارزیابی صحیح و درست داریم. تا با استفاده از این اصول رفتارهای روزمره را بررسی کرده و مطمئن شویم که نوع تأثیر فناوری بر ما چگونه است. حال بیایید یکی از این اصول را وضع کرده و شرایط موجود را بررسی کنیم. اما چه نوع اطلاعاتی هر روزه روانه‌ی ذهن ما می‌شود؟ و چه نوع اطلاعاتی را در نظر نمی‌گیریم و بعداً به آن‌ها رجوع می‌کنیم؟

پاسخ به این پرسش تعیین می‌کند که چه مواردی را به دانش‌آموزان و دانش‌جویان خود آموزش می‌دهیم، و چه مواردی را انتظار داریم که کارکنان ما بدانند، و چطور می‌توانیم منابع ذهنی خود را حلاجی کنیم. اما، پیش از رسیدن به پاسخ این پرسش، بیایید درباره‌ی اختاپوسی که در درخت زندگی می‌کرد صحبت کنیم.

در سال 2005 محققان دانشگاه کانکتیکات از گروهی از دانش‌آموزان کلاس هفتم درخواست کردند که سایتی مملو از اطلاعاتی پیرامون اقیانوس آرام را مطالعه کنند و پیرامون اختاپوس درختی که در آب‌های شمال شرقی این اقیانوس زندگی می‌کرد کسب اطلاع کنند. در این وب سایت اطلاعاتی پیرامون نحوه‌ی جفت‌گیری جانور، محیط و شرایط مطلوب زندگی، نوع تغذیه و دیگر مواردی از این دست آمده بود. با توجه به معدل‌های تحلیلی کارشناسان دریافتند که دانش آموزان صحت اطلاعات موجود در سایت مذبور را ارزیابی کرده‌اند.

اما قضاوت آن‌ها چگونه بود؟ اختاپوس درختی مشروع بود! تمامی بچه‌ها به جز یک نفر این وب سایت را «خیلی صحیح» ارزیابی کردند. در عنوان این تحقیق دانشگاهی نیز آمده بود، «محققان دریافتند که کودکان نیازمند توانایی‌های ادراکی بهتری نسبت به محتوای آنلاین» هستند. این گفته نیز مربوط به «دان لئو» استاد دانشگاه است که وی معتقد است در کلاس‌های درس به خوبی میزان درک صحیح از محتوای این چنینی تدریس نمی‌شود.

منبع: https://www.zoomit.ir/2013/6/22/5798/%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/